KAMPPIKSIA, KAMPPIKSIA!

Saat kassalla 7 % lisäalen yli 60 euron tilauksista koodilla 07FACE, eli helpotusta toimituskuluihin. 

Kampanjoita käynnissä, kuten Skip Hop juoma- ja sporttipullot -15%, Muumi vauvavaatteita -25 %, 3Sprouts paljousalennus -10% sekä postikortit -15 % normaalihinnoista! Sekä paljon muuta!

Facebookissa käynnissä su 19.8. asti keppihevosarvonta - onnea matkaan!

Tavoitat meidät parhaiten tekstiviestillä tai WhatsApp-viestillä numerosta 050 309 8253, jos on kysyttävää.

Asiakaspalautukset

Sinulla on ilmainen asiakaspalautus kaupassamme. Sinun pitää kuitenkin ilmoittaa meille esimerkiksi sähköpostilla, että olet palauttamassa tuotteita. Saat samalla palautusohjeet. Noutamattomasta paketista veloitamme aina toteutuneet kulut.


Palautusohjeita

Sinulla on velvollisuus ilmoittaa peruutuksesta/asiakaspalautuksesta verkkokauppiaalle ennen palautuksen tekemistä osoitteeseen myynti (at) lastenverkkokauppa.fi. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta. Ellemme ole saaneet ilmoitusta, sinulta veloitetaan rahojen palautuksen yhteydessä palautuksesta toteutuneet toimituskulut. Noutamattomista paketeista veloitamme paketin palautuksesta aiheutuneen kulun, jos palautuksesta ei ole ilmoitettu.

Tuotteiden tulee olla uusia, myyntikunnossa ja asiallisesti pakattu lähetystä varten.

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ongelmatilanteissa.


Jos tarvitsen pidemmän asiakaspalautusajan...

...tästä voi sopia erikseen meidän kanssa kuten myös avoimesta kaupasta. Laita meille vain viestiä.


Lähetyksessä on rikkoutuneita tuotteita tai muita kuljetusvaurioita lähetyksen saapuessa

Valitettavasti Posti ei huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Jos lähetyksesi on saapunut perille rikkoituneena, ole yhteydessä meihin mahdollisimman pian.

Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme rikkoutuneiden uusien tuotteiden toimituksesta. 

 

Asianmukainen palautuksen paketointi

Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä pakkauksissaan. Tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, eli samassa kunnossa kun ne olivat tuotteiden saantihetkellä.

Käytä palautuksessa samaa pakkausta kuin missä tuotteet sait, niin tuotteet säilyvät palautuskuljetuksessa ehjinä. Myyntipakkaus ei riitä pitämään tuotetta ehjänä kuljetuksessa.

Säilytä aina kuitti palautuksesta.

 

Asiakkaalle palautettava summa

Tilaajalle palautetaan asiakkaan valitsemallsa maksutavalla tai muissa tapauksissa tilisiirrolla (poikkeuksena lahjakortilla ostetut tuotteet) asiakaspalautuksen arvo. Tilisiirto tehdään viimeistään 7 arkipäivää sen jälkeen, kun asiakaspalautus on saapunut perille Lastentarvike Laineelle. 

Tuotteiden kuljetus takaisin Lastentarvike Laineelle voi kestää, jolloin mahdollisesti jo maksamiesi tuotteiden rahan palautus voi myös viipyä. Käsittelemme palautukset viipymättä niiden saavuttua meille, ja saat palautuksesta vahvistuksen. 

Huomioithan, että palautettava summa ei aina vastaa tilattujen tuotteiden summaa. Alennukset ja muut edut koskevat aina jäljelle jäävää kokonaistilaussummaa. Jos palautuksen jälkeen jäävä tilaussumma ei enää oikeuta alennuksiin, alennuksen arvo vähennetään tilaajalle palautettavasta summasta.

 

Esimerkki 1:

Olet tilannut 110 euroa lastentarvikkeita. Yli 100 euron tilaus oikeuttaa ilmaiseen kuljetukseen, jonka arvo on 5,95 euroa. Nyt haluat palauttaa 50 euron edestä tuotteita. Jäljelle jäävä tilaussumma on vain 60 euroa, joka ei oikeuta ilmaiseen toimituskuluun.
Näin ollen sinulle palautetaan 50 - 5,95 = 44,05 euroa.

 

Esimerkki 2:

Olet tilannut 2 kpl turvaistuinta 220 eurolla, ja olet saanut ilmaisen kuljetuksen yli 100 euron ostoksesta. Yksi turvaistuin maksaa 120 euroa, mutta koska olet tilannut 2 kpl, olet saanut paljousalennuksen ja istuimet maksavatkin vain 110 euroa kappale. Nyt haluat palauttaa yhden istuimista.

Sinulle palautetaan 110 - 10 edun arvo =  100,00 euroa.

 

Esimerkkejä eduista, jotka huomioidaan palautussummassa: 

- Ilmaiset toimituskulut

- Osta 3, maksa 2 -tyyppiset kampanjat

- Paljousalennukset

- Kokonaisalennukset, joiden ehtona on tietty tilaussumma

 

Lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta

Lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta. Lahjakortilla ostetuilla tuotteilla on luonnollisesti palautusoikeus. Palautettavaa summaa ei kuitenkaan makseta tilisiirrolla, vaan uutena lahjakorttina.